jueves, 21 de febrero de 2008

Agudesa popular


Telecinco anuncia l’emissió de la semifinal entre el Barça i el València amb imatges que mostren les sigles del PP en l’escut de l’equip valencià.

Copa del Rey: partido... popular (El Mundo)
En aquesta adreça podreu trobar tant la notícia com el vídeo de promoció on pareix l’esmentada imatge subliminal. Fixeu-s'hi i ja em conteu.
Com serà de descarat, que fins i tot El Mundo no ha dubtat ha fer-se’n ressò.
El xicon de l'àtic encara no s'ho acaba de creure

4 comentarios:

Anónimo dijo...

"Oíd tíos, disculpad a mi compañero, el chaval encargado del vídeo de promoción sólo lleva dos semanas con nosotros y aún está en fase de adaptación. Además, por lo que me cuenta, en Canal 9 dónde trabajaba anteriormente las pautas de trabajo eran ligeramente diferentes a las de ésta su nieva empresa..dadle tiempo, que el chico vale"

Anónimo dijo...

SENYOR, SENYOR! I JO QUE EM PENSAVA QUE HO HAVIA VIST TOT!
La contemplació del nou escut fa mal a la vista, però no molt més que l'autèntic. Ara mateix no sé quin dels dos resulta més... com ho diria? Mmmmmm... contextualitzat? identitari? Òstic, quin palabro! No ho sé, encara. Mentre m'ho pense, per què no obrim una enquesta-referèndum per saber quins dels dos prefereix la gent?
No tardeu a enviar les respostes que les falles les tenim damunt.

HOME DEL CARRER AL·LUCINA

Anónimo dijo...

La mare que va i com està el pati. Ara, publicitat subliminar i sigles als escuts dels equips de futbol. I això qui ho ha fet? Misteri. Igual ho ha fet jo i no me n'he adonat...Allò de las responsabilidades políticas encara funciona? Tampoc? Val.

Anónimo dijo...

No home, no. Ni ho has vist ni ho has sentit tot. I això en una cadena “indefinida”, o al menys pensava jo, que si arriba a ser en Canal Nuevo ...
A veure com ho faig jo:
Llig el blog, escriu en el blog i vota al BOLC.
Que us ha paregut? Subliminal?
Genial!
L’Espectador.