viernes, 19 de enero de 2007

M'agraden els trios


M'agraden els trios
Des d'ara, sense avisar, m'he decidit per formar un trio. Ni tan sols he avisat la meua parella estable (literària, clar). I quan em pregunte, potser li conteste el que se sol contestar en qualsevol altre circumstància com aquesta: "Volia provar altres sensacions...", " no m'acabava de satisfer la teua "dedicació"...", "torna a estar de moda allò del carpe diem...". La veritat és que, des del dia en què ens proposàrem (ai, el vi!) iniciar aquest projecte, deixàrem la porta oberta a qualsevol iniciativa. I VISÉCLIMÉ té iniciatives per a parar un tren de mercaderies... O siga que, des d'ara, sense avisar la meua parella estable, tindré l'oportunitat de tastar això dels trios. Igual m'agrada i tot.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ai, el cor!
Primer havia entés "M'agraden els tirios", ja ho sabeu allò de tirios i troianos, i m'he preguntat a quin cinc sous venia aquella predilecció libidinosa per uns personatges tan insòlits. Però després ha sigut pitjor i he llegit: "M'agraden els tios" i se m'ha caigut el món damunt. Ara mare! Vaja el món a fer punyetes! Però què li ha passat a l'home aquest! Serà una alienació transitòria a resultes del cava nadalenc? Clar que, després de fregar-me aquests ulls incrèduls, he llegit el missatge tal qual ha estat escrit i..., la veritat, m'he quedat molt més tranquil. Si LLETRA diu que serà bo per a ell, és perquè serà bo per a tots. Sí, exacte, com l'anunci de Bancaixa. UF! Quin descans! El cor m'anava a 100!!!

Manolo dijo...

De Viséclimé també responc jo.
De veres que açò ho llegeix tanta gent?