lunes, 10 de diciembre de 2007

Què volen aquesta gent que "clausuren" de matinada?

El Gobierno valenciano cierra de noche el repetidor de TV3 que emitía en Alacant (Levante-EMV)

Bé, i que conste que escric aquesta entrada únicament per subscriure plenament allò que contava Enric al text anterior (la nostra és una llarga història de subscripcions, eh Nellum!) i per pura solidaritat amb la llarga llista de damnificats per aquesta mesura facistoide del desgovern valencià. Què passa, que ací ningú treballa, tots veient TV3 a tot hora?

I és que a l’edifici on visc, ja fa mesos que arribà l’”apagada analògica”, així que això de veure TV3 ni per espitllera i aquest “problemeta” per a un filòleg i culé de “pro” com jo és una mica dur de solventar. Però mira, com el sant Job, You Tube i les televisions xineses per internet han obrat algun miracle i home, no és el mateix veure les jugades de Iniesta retransmeses en cantonés, però “la penas com pan son menos...”

Possiblement Camps estava experimentant al meu barri això del control dels mitjans de comunicació i l’enfosquiment de TV3 al meu barri estava ja en proves.

Per cert, m’imagine que els propers dies els “populars” procediran també al tancament d’altres cadenes que emeten sense cap permís i a més a més són més pirates que els DVD Filips que venen a l’Eroski...i de passada, que s’enteren si la cadena filonazi de Castelló (sí, la que emetia en proves discursos de Hitler) també compta amb tots els papers, perquè com resulte que són uns “sin papeles” que s’apliquen el seu propi xarop...

Per cert, el tancament s’ha produït de nit i d’amagades, “modus operandi” propi de lladres, tafurs i gentola de malviure que actua sense tenir la consciència massa neta, o simplement, d’una manera inconscient.

BÚSTIA DE SUGGERIMENTS “SALVEM TV3”
Tirant a Fotre (per cert, jo ja he contractat una alarma, que ja no em fie de ningú i ja he vist electricistes de la Generalitat pels voltants. A veure si quan m’alce s’han endut l’ordinador, la connexió a Internet, els pòsters del Barça i els apunts de la carrera, bo, aquests darrers es salavaran, dubte que aquesta gent sàpiga llegir) ben disposat a trobar el més aviat possible la llum a la fi del túnel ha obert una bústia de suggeriments. Animeu-se, es tracta d’aportar mesures que puguen convéncer el govern valencià de restablir l’emissió de TV3.

Ací van les tres primeres que ja ens han arribat:
1.Canviar la denominació de la cadena pública catalana o almenys allargar-la una mica més. Així TV3 al País Valencià passaria a anomenar-se TV3Provincias y una región, el PP es lo mejor!.
2. Subtitular els programes segons les normes del Puig.
3. Que la Corporació catalana de ràdio i televisió fóra absorbida pel grup mediàtic de Pedro J o per a jugar sobre segur, pel de Jiménez Losantos, que a més, passaria a presentar els telenotícies.
Tranquils, heu vist que com amb un poc d'imaginació no està tot perdut.
VK

PS. Collons, que cabrons! no ho havia pensat abans, estic que m'encenc en flames, la tanquen ara, tot just quan aquest dissabte fan en directe el València-Barça i l'altra setmana el Barça-Madrid, això sí que és mala llet...oblideu tot l'escrit abans, eixim al carrer, però ja...em ric per no plorar...només falta que Buenafuente torne a TV3 i que torne a ser el d'abans i jo que no puga veure-ho...per cert, a Polinyà (reducte nacionalista de la Ribera) també ha arribat el tancament?

1 comentario:

Anónimo dijo...

REBUT AL MÒBIL PER A PASSAR-HO:

tv3 a Alacant tancada, Hui a les 20:00 concentració davant la seu del PP al costat del Botànic. Passa-ho!