Sembla doncs que el govern peruà ha reaccionat amb força rapidesa (no davant la tragèdia) sinó davant la possibilitat d’obtenir importants rèdits comercials.
Així ben segurs de trobar-se a l’epicentre de l’actualitat informativa i amb els ulls de milions de persones observant amb llàstima les conseqüències del sisme al país sud-americà el seu executiu s’ha llançat a publicitar a nivell global la que segons sembla és la beguda nacional del Perú i que guarda una casual relació homònima amb la ciutat que ha esdevingut la zona 0 del terratrèmol.
Llàstima que aquesta moda de traure benefici econòmic a les desgràcies naturals no haguera arribat una mica abans ja que hagueren segut àmplies i diverses zones damnificades del planeta les que hagueren trobat en aquesta moda publicitària tot un filó.
Així amb motiu del tsunami que patí l’índic fa alguns anys i que devastà àmplies zones d’Indonèsia, Tailàndia i l’antiga Ceilán s’haguera pogut llançar la cervesa "chang" (que s’elabora a partir de la destil·lació d’arròs, dacsa i blat) amb l’eslògan “Cervesa Chang, una onada de sabor”; a Cuba, després del pas de l’huracà Mitch, els mojitos de ron, “una bocanada de frescor”; o, més recentment, a Galícia, s’haguera pogut aprofitar el munt d’incendis que l’estiu passat arrasaren aquelles terres per a donar-li a l’orujo una promoció universal: “orujo gallego, te arderá la garganta”
VK
PS. Per cert, després de llegir la següent informació al diari Levante, no ens estranyaria que el rei encapçalara la propera manifestació de l'1 de maig: El Rey apoya el segundo sindicato español para 2009
1 comentario:
També podríem afegir:
"Horchata valenciana,una nueva excusa para un nuevo evento"
Publicar un comentario