sábado, 22 de noviembre de 2008

Premis i premiats

Premis i premiats
Com que els meus socis de bloc estan missing (potser perquè són més treballadors que no jo) i, aprofitant que ahir va ser un dia especial, passe a informar a propis i estranys que l'amic i conciutadà Vicent Borràs acaba de guanyar el premi Constantí Llombart de Narrativa (el Ciutat de València, per a entendre'ns) amb la novel·la Lennon i Anna. De Vicent diré que és una autèntica formigueta en açò d'escriure, un autor d'aquells que a penes es fan de notar (continua sent tan modest i introvertit com sempre), però que paga la pena llegir. De veritat de la bona. Espere amb molta gana veure publicada la novel·la per tal de gaudir d'una prosa acurada i d'una història que promet ser molt interessant. D'altra banda, anit i a Silla, a l'amic Paco Muñoz li van lliurar el Porrot d'Honor de les Lletres Valencianes, amb la qual cosa, ja forma part d'un equip de personatges tan representatius com Andrés Estellés, Vicent Ventura, Enric Valor, Matilde Salvador, Ramon Lapiedra o, més recentment, l'amic comú Alfons Cervera. Clar que hi vaig anar! Com que em tocà fer el parlament d'homenatge i amb molt de gust. Hi havia molta gent, molta. I Paco, per a variar, es va tornar a emocionar. També es desplaçaren a posta Jaume Pérez Muntaner, Diego Gómez i Alfons Cervera, clar. Després del sopar, mentre tornava a casa, vaig pensar que havia estat un dia complet: a dos amics els havien lliurat dos premis molt importants i això no passa tots els dies. Aquestes situacions sempre alegren l'ànima i ens permeten veure el futur amb més optimisme, no?

1 comentario:

Anónimo dijo...

Clar que sí, Enric.