sábado, 17 de marzo de 2007

Si voleu dir alguna cosa sobre la qüestió TV3



Els amics de Castelló m'envien un mail informant-me sobre la mateixa cosa que es comenta a l'entrada Tanca-la un altre cop, Camps. Pel que sembla, el senyor Camps té entre cella i cella suprimir les emissions de TV3. Doncs bé. Ací us deixe dues adreces per poder comunicar la vostra protesta (si voleu fer-la, clar, que amb això no anem a ser com altres). Es tracta de les bústies de reclamacions del Ministerio de Industria i de la Generalitat Valenciana.


https://registrotelematico.mityc.es/aplicaciones/infoabonados/InfoSia.aspx

http://www.pre.gva.es/val/buzon.htm

M'imagine (i no vull pensar malament) que ens faran el mateix cas que la sogra de Pinet; però, per si de cas...






6 comentarios:

Anónimo dijo...

Mira per on que ja m'han contestat des del "ministerio". Heus ací la nota:
Se ha asignado el número 2007-0045564 a su solicitud ante el MITYC.

Atentamente,

Ministerio de Industria, Turismo y Comercio

L'home del carreró

Anónimo dijo...

VISÈKIMÉ:
m'asseguren que Camps sobrevolava anit la ciutat de València disfressat de Gebbels a la recerca de tots aquells que tingueren sintonitzada TV3.
Es prega tingueu tancades les finestres, una bona ristrera d'alls penjada al coll i una estaca de fusta a ben a prop.
Per cert, si a Catalunya governara el PP i aquest mateix partit controlara TV3, s'haurien pres des de València les mateixes mesures?
Una tele controlada per rojos separatistes que parlen català..."Aquellos que allí ves, respondió su amo, de los brazos largos, que los suelen tener algunos de casi dos leguas. Mire vuestra merced, respondió Sancho, que aquellos que allí se parecen no son gigantes, sino molinos de viento, y lo que en ellos parecen brazos son las aspas, que volteadas del viento hacen andar la piedra del molino. Bien parece, respondió Don Quijote, que no estás cursado en esto de las aventuras; ellos son gigantes, y si tienes miedo quítate de ahí, y ponte en oración en el espacio que yo voy a entrar con ellos en fiera y desigual batalla"

Anónimo dijo...

El recadet que els he enviat deia:
No se puede consentir que en pleno siglo XXI el derecho a la información dependa de la voluntad política dl partido gobernante en nuestro País Valenciano, especialmente, en vísperas de períodos electorales. Es una confirmación más de la consideración de súbditos a que nos ha rebajado este Consell. La posibilidad de que corten la señal del repetidor que nos hace llegar las emisiones de la TV3, (pagado con el dinero de aportaciones individuales) raya lo inaudito y lo increíble. Y estos son los mismos que hoy sí, mañana también, se manifiestan pidiendo "libertad sin ira" ¿De verdad estamos en Europa? Seran fills de Satanàs?

Anónimo dijo...

Uns 10 minuts després de remetre la comunicació, he rebut açò:

Se ha asignado el número 2007-0045594 a su solicitud ante el MITYC.

Atentamente,

Ministerio de Industria, Turismo y Comercio

O siga que entre la de L'Home del Carreró i aquesta se n'han rebut exactament 30 (Tan de bo foren totes amb el mateix contingut!).

Anónimo dijo...

I hui, 19 de març, acabe de rebre aquest e-mail del MITYC:

En contestación a su mensaje le indicamos que deben ponerse en contacto con la Secretaría Autónoma de Telecomunicaciones y Sociedad de la Información de la Comunidad Valenciana, que se encuentra en la Avda. Blasco Ibáñez, 50. 46010-VALENCIA. Teléfono: 96/386-64-00. FAX: 96/386-64-03.


Atentamente, El Servicio de Información Administrativa

Ministerio de Industria, Turismo y Comercio

Què fem? Els l'enviem, o allà ja sabran de què va la cosa? País de pais!

Anónimo dijo...

Clar com ells no entenen el polonès.
Man***