miércoles, 12 de diciembre de 2007

L’estació d’Alacant es nega a atendre en castellà (Diari La Ribera)

Un usuari de l’estació de Renfe d’Alacant, gestionada per Adif, hagué de recórrer dues finestretes de venda de bitllets per aconseguir que algú l’atenguera, perquè parlava en castellà. Demanà bitllets de tren per a Múrcia i Madrid, i un empleat li contestà:”Parle’m en valencià, per a treballar en Adif no em cal entendre el castellà”. El client, F.I., canvià de finestreta, però amb la mateixa fortuna:”Té vosté un problema perquè si em parla en castellà no l’entendré”. Així que, finalment, hagué d’anar a la finestreta d’Atenció al Client:” "Al menos me dejaron hablar en mi lengua, aunque no me atendieron en castellano”, explicà ahir l’afectat, qui posà la corresponent queixa per escrit contra Adif. El client també ha remés escrits als Síndic de Greuges i al Defensor del Pueblo explicant el cas.

Com us ha quedat el cos? Sorprenent, kafkià, esperpèntic...doncs ara ja esteu en disposició de entretenir-se amb l’atenta lectura de la notícia en la seua “versió original”:
La estación de Alicante se niega a atender en valenciano (Diari El País)


VK

1 comentario:

Anónimo dijo...

Uf! M'havia acollonit i tot...
L'home del carreró.