jueves, 28 de diciembre de 2006

No busqueu més...
Hui ho he descobert. Després de llegir el que comentava l'amic Josep Millo sobre l'espai destinat als llibres, m'he dedicat a redescobrir els que tenia en les prestatgeries més altes. Doncs bé. A més de la pols i de l'exèrcit armat amb baioneta de peixets de plata, m'he trobat un volum del padre Mariana, un exemplar de Carmen amb il·lustracions de Mingote, El litoral valencià, volum I, de Vicenç Rosselló (haguera jurat mil vegades que me l'havien demanat i no me l'havien tornat), Grans personatges de la literatura catalana, d'Antoni Comas i algunes cosetes més que em fa vergonya confessar. Al fons de l'última prestatgeria, paret mitgera amb el sostre, he vist sis capsetes de sabates, una al costat de l'altra, ordenades com un esquadró d'infanteria...I en obrir-les, m'he quedat de pedra. Estaven plenetes a caramull de bitllets com els que veieu en la foto. I, de sobte, m'ha entrat un calfred. Caram, acabava de descobrir que l'únic beneficiat dels xollos de corrupció, dels PAIs i de tota la pesca, que apareixen dia sí dia també als mitjans de comunicació, era el menda! Ara tracte de recordar en quin port tinc el veler, on he amagat les claus dels dúplex que m'he comprat, quin tipus de combustible emprarà el meu descapotable i, el que em resulta més seriós i problemàtic, on collons viurà la meua amant. I tots aquests problemes, ja ho veieu, per culpa de Millo i de la falta d'espai per als llibres. Després dirà que és amic i no sé quantes coses més.

No hay comentarios: